automatisch horizontale lijn invoegen lukt niet meer.
Sherpa14
2005-06-19 09:58:02 UTC
normaal kon ik na drie of vier maal een liggend streepje in te tikken gevolgd
door "enter" een horizontale lijn over de breedte van het blad krijgen. Dat
lukt nu niet meer !
Hoe komt dit en hoe kan ik dat herstellen?
RV
]-[oRus
2005-06-19 11:29:20 UTC
Post by Sherpa14
[...]
Kijk eens onder extra - autocorrectie
Het zal versieafhankelijk zijn hoe het precies is benoemd.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
Sherpa14
]-[oRus
Luc
2005-06-19 13:10:40 UTC
Sherpa,
Je bedoeld waarschijnlijk AutoOpmaak tijdens het typen en niet het tabblad
AutoOpmaak. Er moet onder toepassen tijdens het typen een vinkje staan bij
kaderlijnen of randlijnen.
Luc
]-[oRus
]-[oRus
2005-06-19 14:36:13 UTC
Post by ]-[oRus
Post by Sherpa14
[...]
Dat was 'm! Ik had randen over het hoofd gezien....
Vinkje weg: geen omzetting; vinkje aan: --- is een __________________
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
]-[oRus
2005-06-19 13:10:16 UTC
Post by ]-[oRus
Post by Sherpa14
[...]
Dat dacht ik bij mij ook, maar ik kan het niet UITschakelen......
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
Mijn Mobileaccount
2021-11-07 08:19:21 UTC
Post by Sherpa14
[...]
Voor wie het nu nog vind (net als mij 2021)
Bij {Auto opmaak tijdens Typen} moet ook {Randlijnen aangevinkt staan}