onder scheidingslijn voetnoot harde return teveel, hoe weghalen
Margrietje
2009-09-19 20:25:01 UTC
Ik heb een document gekregen om in de juiste lay-out te zetten. In dat
document staan veel voetnoten. Onder de scheidingslijn van die voetnoten
staat een harde return, die er niet hoort en die ik met geen mogelijkheid weg
krijg. Hoe moet ik dat doen?
Luc
2009-09-20 07:05:38 UTC
Margrietje,
Beeld - Normale weergave - de voetnoten lijken te verdwijnen. Niet erg,
gewoon een nieuwe voetnoot invoegen, die kan je later toch makkelijk terug
verwijderen. Als je dat doet verschijnt het voetnootvenster onderaan je
blad. Standaard staat de instelling daar op 'Alle voetnoten', klik op het
lijstpijltje ernaast en kies 'Voetnootscheidingsteken'. Als er daar nu een
alineamarkering teveel ziet staan zou je die moeten kunnen verwijderen.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
krijg. Hoe moet ik dat doen?
Margrietje
2009-09-20 12:21:01 UTC
Luc, you're my hero!! Ik had het zelf niet kunnen bedenken, en ik ben best
handig met Word.

Eén kleine opmerking; het is niet beeld - normale weergave
maar beeld - concept

Maar dat maakt verder niet uit, ik ben er in ieder geval enorm mee geholpen!

Thanx!
krijg. Hoe moet ik dat doen?
Luc
2009-09-20 13:44:42 UTC
Margrietje,
Ik ging uit van Word 2003, daar staat wel degelijk Beeld - Normaal. Maar
goed blij dat het geholpen heeft.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
krijg. Hoe moet ik dat doen?
Richard Goossens
Geweldig! Na dagen zoeken eindelijk een antwoord. Ook ik had dit nooit gevonden. Dank je wel.
Jan
2010-06-01 11:45:01 UTC
Ben ik al twee weken op aan het zoeken!
Bedankt,
Gandalf G
2010-06-01 22:15:27 UTC
Post by Jan
Ben ik al twee weken op aan het zoeken!
Bedankt,
Toepasbaar?
http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100995331043.aspx?pid=CH100626221043

http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100310731043.aspx?pid=CH100626201043

#gg
Luc
2010-06-02 14:08:59 UTC
Jan,
Voor Word 2003
Schakel over op normale weergave via het icoontje of via Beeld - Normale
[...]
staat zou je die moeten kunnen verwijderen.
Staan er geen dan is het een ander probleem.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint