Verwijderen van paginanummers in 1 sectie van een Word-document
Paul Brendan
2009-06-23 19:04:01 UTC
Ik heb een document waarin ik geen paginering wil op de eerste twee pagina's
(titelbladen), paginering in Romeinse cijfers voor de inhoudsopgave, en
paginering in Arabische cijfers voor de rest. Ik heb het document in drie
secties verdeeld, en de Romeinse en Arabische paginering zijn gelukt. De
titelbladen hebben echter nog steeds paginanummers (Romeinse cijfers). Hoe
pak ik dit aan?
Ik gebruik zowel Word 2007 als Word 97-2003.
Anita
2009-06-24 07:11:52 UTC
On 23 jun, 21:04, Paul Brendan <Paul
Post by Paul Brendan
[...]
Dag Paul,

Heb je de koptekst en de voettekst van alle secties wel losgekoppeld?
Zo ja, dan moet je gewoon in de eerste sectie de code van de
paginering verwijderen.

Groet,
Anita
Dave
2009-08-05 16:29:02 UTC
Paul,

Intussen opgelost? Want het is ZO eenvoudig.

In de eerste sectie gewoon het pagina nummer uit de voettekst verwijderen
(selecteren en DELETE).

David
josée muysoms