Stijl "geen afstand"als default maken
Hans
2010-01-19 09:22:25 UTC
Als ik Word (office 2007) opstart krijg als Stijl "Standaard" . Het gevolg
is dat ik altijd een extra regelafstand krijg.
Ik moet altijd de stijl "Geen afstand " indrukken om een voor mij normale
afstand te krijgen.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat bij het opstarten meteen de stijl "Geen
afstand " gekozen wordt (dus als default).
Bij voorbaat dank voor het antwoord,
Hans.
Luc
2010-01-19 14:32:02 UTC
Hans,
Start - groep Alinea - dialoogstarterpijltje - regelafstand instellen -
onderaan klikken op Standaardwaarde - Ja klikken op de vraag.

Of
Dialoogstarterpijltje bij de groep stijlen - onderaan het taakvenster
klikken op de knop Stijlen beheren - tabblad standaardwaarden instellen -
wijzigingen doorvoeren - onderaan keuzerondje kiezen naast nieuwe documenten
op basis van deze sjabloon.

Luc Sanders
MVP - PowerPoint
.
Hans
2010-01-19 15:22:10 UTC
Luc,

Zoals jij dat vertelt is het mij niet gelukt.
Je hebt mij wel op het spoor gezet.
Door in het tabblad " inspringen en afstand " de afstand "Na" op nul punten
te zetten. lukt het ook.
Hartelijk voor je moeite.
Mvrgr,
Hans
.
Luc
2010-01-20 11:54:11 UTC
Hans,
Tja, je had het wel over regelafstand en niet over alinea-afstand. Maar goed
alles staat in hetzelfde dialoogvenster, dus een kleine moeite. Probleem van
de baan dus.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
.
m***@gmail.com
2017-01-25 01:15:13 UTC
Post by Hans
[...]
De uitleg van Luc op deze vraag, versta ik niet!
Bijvoorbeeld: "Dialoogstarterpijltje bij de groep stijlen" ... waar vind ik dat???
En ook: Ik heb het keuzerondje "nieuwe documenten op basis van dit sjabloon" gekozen maar toch blijft Word terug te beginnen "Standaard"!
Help!
Met vriendelijke groeten,
@cello