Hoe maak ik mijn blad liggend (horizontaal)
Stefan
2008-09-10 11:47:00 UTC
]-[oRus
2008-09-10 12:01:48 UTC
Je bent wel erg kort door de bocht met weinig info!

Alle pagina's liggend kan je instellen in de Pagina-instellingen.

Wil je alleen een enkele of een paar pagina's liggend, dan moet je
voor en na die pagina's een sectie-einde nieuwe pagina invoeren. De zo
onstane sectie 2 (1 ligt ervoor en 3 erachter) kan je ook via
Pagina-instelling de oriëntatie 'liggend' instellen voor alleen die
sectie.

Realiseer je wel dat dit allerlei rare consequenties heeft voor -
vooral - de kop- en voetteksten....
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl

"Stefan" <***@discussions.microsoft.com> schreef in bericht news:AA4C484B-0F0C-4F83-AA7A-***@microsoft.com...
v***@schaersvoorde.nl
2017-06-08 11:05:13 UTC
Er staan geen pagina instellingen
j***@olvp.be
2018-05-06 20:25:14 UTC
inderdaad hoe zorg je ervoor dat je blad horizontaal komt te liggen?
a***@sah.wico.be
2019-02-09 08:56:30 UTC
Op woensdag 10 september 2008 13:47:00 UTC+2 schreef Stefan:
Klik links bovenaan op bestand > pagina-instelling en dan ga je het zien :)