Wie kan mij helpen bij hoe ik dit teken ¤ verwijder uit een Word b
Kelly
2010-05-31 09:32:01 UTC
Het lijkt op een hard regeleinde. Ik heb een tabel in word en als je
verborgen opmaaksymbolen aanzet zie je ze. Ik heb geen idee hoe je dit uit
een document krijgt. Iemand een idee?
Gandalf G
2010-05-31 11:06:23 UTC
Post by Kelly
Het lijkt op een hard regeleinde. Ik heb een tabel in word en als je
verborgen opmaaksymbolen aanzet zie je ze. Ik heb geen idee hoe je dit uit
een document krijgt. Iemand een idee?
Het ᅵ symbool staat voor een ingevoegde "vaste spatie"
Ik beschik effe niet over MsWord 2007 maar in Word 2002 wordt het ingevoegd door Ctrl+Shift+Spatiebalk in te drukken.

Wellicht hier terug te vinden hoe je het weer ongedaan kunt maken

http://office.microsoft.com/nl-nl/word/results.aspx?qu=vaste+spatie&av=ZWD120

Opmaakmarkeringen weergeven of verbergen
http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA101022501043.aspx?pid=CH100626161043

#gg
Luc
2010-05-31 12:35:01 UTC
Kelly,
Heb je het over de einde celmarkeringen of einde rijmarkeringen? Die kan je
niet verwijderen. Dit zijn niet afdrukbare tekens die je helpen bij het
interpreteren van de tekst. Als je bv. de randen van een tabel niet laat
weergeven kan je niet zien of je een tabel werkt of niet. De markeringen
wijzen je erop dat je in een tabel aan het werken bent.
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
Gandalf G
2010-05-31 17:18:13 UTC
Post by Kelly
Het lijkt op een hard regeleinde. Ik heb een tabel in word en als je
verborgen opmaaksymbolen aanzet zie je ze. Ik heb geen idee hoe je dit uit
een document krijgt. Iemand een idee?
Het verwijderen van het ingevoegde symbool
Ga in het tabel achter achter de positie van het symbool staan met de cursor
en houd de Alt-toets ingedrukt en druk op de X-toets
het betreffende ingevoegde symbool veranderd dan in ooAoo en die kun je met
de Backspace-toets verwijderen.

#gg
r***@gmail.com