gekoppelde velden in MS word
richard laumen
2012-05-15 07:28:58 UTC
Ik probeer een aantal standaardbrieven te maken.
Wat ik nu wil doen is dat de aanhef in de adressering ('dhr.' of
'mevr.') automatisch word omgezet
naar de aanheft van mijn tekst (geachte 'heer' of 'mevrouw').

In excel een fluitje van een cent, maar lukt dit met formuliervelden
in word ook?

Gr. Richard
]-[oRus
2012-05-15 09:05:34 UTC
Post by richard laumen
[...]
Ja, dat kan met formuliervelden ook.
Je moet dan een IF{} veldconstructie opzetten in de vorm van if
aanhef=dhr heer else mevrouw.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus