Vierkante meter, hoe krijg ik een klein 2tje boven de M
f***@gmail.com
2016-06-08 20:20:01 UTC
Bestaat dit in word?
--
Groet, Jeroen!
"Don't be afraid, fear everything"
Ja bij bijv. vierkante meter eerst de m en dan AltGr en Ctrl en 2 tegelijk.

f***@gmail.com
2016-06-08 20:25:22 UTC
Bestaat dit in word?

f***@gmail.com
2016-06-08 20:33:43 UTC
Bestaat dit in word?
--
Bij bijv. vierkante meter, eerst de m en daarna AltGr en Ctrl en toets 2@ te gelijk.

f***@gmail.com
2016-08-10 11:32:40 UTC
Bestaat dit in word?
t***@gmail.com
2016-12-02 17:27:06 UTC
heel erg bedankt ik was het al ure aant zoeke
e***@gmail.com
2018-10-24 18:13:16 UTC
Bestaat dit in word?
links in de hoek onder esc heb ik net dat kleine tweetje of drietje gevonden!
Hobbyman
2018-11-03 08:51:41 UTC
Post by e***@gmail.com
Bestaat dit in word?
--
Groet, Jeroen!
"Don't be afraid, fear everything"
links in de hoek onder esc heb ik net dat kleine tweetje of drietje gevonden!
voor 2 alt253 en de 3 alt252
mag aan nemen na 15 jaar dat je het wel gevonden hebt.
b***@gmail.com
2019-04-09 17:29:46 UTC
Bestaat dit in word?