Brief in Word met vaste invoervelden
Ikke
2013-10-07 07:44:40 UTC
Ik wil een brief aanmaken in Word, met daarin vaste invoervelden. De basisgevens in de brief (adres, afsluiting etc) zijn altijd hetzelfde. Datum, aantal dagen, factuurnummer, prijs etc. moeten per keer aangepast worden.

Nu zou het zo handig zijn als ik met tab door de brief heen kan en meteen op de plekken kom waar wat aangepast moet worden.

Wie kan me helpen om zo'n brief op te stellen?

Ik werk met Word 2003.
]-[oRus
2013-10-07 18:40:16 UTC
Post by Ikke
[...]
Je moet de brief dan aanmaken als formulier:
Formuliervelden invoegen
Formulier beveiligen voor formulierinvoer.
Opslaan (als sjabloon?).
--
Vriendelijke groeten,

Piet