Afbeelding worden niet afgedrukt
Sherpa14
2009-12-02 22:40:01 UTC
Een tekst met afbeeldingen in JPG en PNG formaat worden niet afgedrukt. Hoe
kan ik dat oplossen??
RV
Anita
2009-12-03 08:30:33 UTC
Post by Sherpa14
Een tekst met afbeeldingen in JPG en PNG formaat worden niet afgedrukt. Hoe
kan ik dat oplossen??
--
RV
Ik weet niet met welke Word versie je werkt, maar je moet in je
afdrukopties kijken of het vinkje afbeeldingen weergeven wel aanstaat.
Anders zal Word ze niet printen.
Word 2003: Bestand | Afdrukken. Linksonder klikken op opties en in
rechts in het midden vinkje aanzetten bij Tekenobjecten, en evt.
Achtergrondkleuren en -afbeeldingen
Word 2007: Ctrl+P, linksonder op opties klikken en bij afdrukopties
vinkjes aanzetten bij de bovenste twee (Tekeningen afdrukken die in
Word zijn gemaakt, en Achtergrondkleuren en-afbeeldingen afdrukken)
En controleer voor de zekerheid of je afbeelding niet per ongeluk als
verborgen tekst staat weergegeven.

Groet,
Anita
Anthony
2016-09-21 14:10:43 UTC
Post by Anita
Post by Sherpa14
[...]
Beste Anita,

Het is inmiddels heel wat jaren geleden dat je deze oplossing hebt geplaatst maar ik wist de oplossing ook niet totdat ik jouw bericht tegenkwam.

Dankjewel voor je bijdrage. Ik kan nu de tekeningen ook in Word uitprinten.

Groetjes,

Anthony