Word document kan niet meer geopend worden.
g***@gmail.com
2014-03-28 15:16:19 UTC
Ik heb een docx-document die niet meer kan geopend worden. Ik krijg het foutbericht "Het bestand kan niet geopend worden omdat er problemen zijn met de inhoud". Het foutbericht verwijst naar regel 2 in document.xml.
Ik het reeds geprobeerd om het wordocument om te zetten naar een zip-bestand. Bij een poging om dit zip bestand dan uit te pakken, krijg ik het bericht dat er een CRC-fout zit op document.xml. Ik heb nog geen bruikbare oplossing gevonden om het CRC-probleem te verhelpen zonder verlies van de inhoud van het document.
Heeft er iemand suggesties?
Menno
2014-03-29 10:06:26 UTC
Post by g***@gmail.com
[...]