Add-ins zijn niet zichtbaar in het document
j***@gmail.com
2013-05-07 16:06:30 UTC
In het document wat ik ontvang zie ik add-in's zoals bijvoorbeeld beeldmateriaal (Helemaal niet) of website adressen (normaal blauw) niet in de staan. Er is wel een open ruimte maar geen afbeelding van het beeldmateriaal. Voor eeb website adres stat er dat er een hyperlink is.
Wanneer ik echter op Pre-view klik voor dat ik print, dan zie ik alles wel wat in het document staat.
Hoe kan ik dat verhelpen?
]-[oRus
2013-05-08 06:35:54 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
In de opties zal aangevinkt zijn dat voor afbeeldingen alleen een
'placeholder' wordt getoond. Deze instelling is een mogelijkheid om
sneller te werken in eendocument met veel afbeeldingen.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
j***@gmail.com
2013-05-08 07:47:20 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Bedankt voor de reactie! Probleem is verholpen!