verticale schuifbalk verdwenen in Word 2007!
Jana Smit, Zwolle
2008-11-08 16:12:00 UTC
Voor het weer terughalen van een geen-idee-waarom verdwenen verticale
scrollbar in Word terug te halen, vind ik alleen instructies voor 2003, via
extra-opties-weergave. In 2007 kan ik iets dergelijks niet vinden.
Heeeel vervelend, geen scrollbar! Wie weet raad?
Jana
GJ.Oomens
2008-11-08 17:05:25 UTC
On Sat, 8 Nov 2008 08:12:00 -0800, Jana Smit, Zwolle
Post by Jana Smit, Zwolle
[...]
Opties voor Word -> geavanceerd -> onder kopje Weergeven.....
Gérard
Jana Smit, Zwolle
2008-11-08 21:50:11 UTC
Bedankt Gérard voor je snelle hulp!,
Ik had daar wel gezocht, maar niet naar beneden gescrolld. Heel dom voor
iemand die juist naar scrollbars op zoek is! Inmiddels heb ik hem zo weer
teruggezet.
groeten!
Jana
Frederik
2008-11-08 21:54:08 UTC
Je kan ook 'jezelf helpen' via

http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100744321043.aspx

Veel plezier ermee!
--
met vriendelijke groetjes
Jana
Jana Smit, Zwolle
2008-11-09 08:09:01 UTC
MS heeft vele bomen in het bos en ik kan er vaak niet goed doorheen zien. Heb
jouw aanwijzing nu als bladwijzer opgeslagen. Dank!
groeten,
Jana
Johan
2009-05-20 13:19:01 UTC
Je kunt de scrollbar terughalen door "Opties voor Word" onder de startknop in
Word te openen. (is de knop met het vlaggetje links bovenin en vervolgens
rechts onderin het dialoog scherm).

In het Dialoog scherm Opties voor Word "geavanceerd" aanklikken. Onder
"Weergeven" vinkjes zetten voor horizontale en verticale schuifbalk.

Ok klikken en je hebt de scrollbar weer terug.
Jana
g***@gmail.com