inhoudt laten zien a.d.h.v. formulieropties (dropdown, selectievak etc)
a***@gmail.com
2014-02-03 07:24:15 UTC
Ik wil graag een 4 in 1 formulier maken.
Dus 1 document, waarbij je a.d.h.v. je keuze de juiste inhoudt krijgt te zien.

Ik heb bijvoorbeeld de volgende 2 keuzes in een dropdown: "Thuiswerkplek aanvragen" en "Blackberry aanvragen".

Beide compleet verschillende formulieren omdat er bij de 1 meer info nodig is dan bij de ander. Hoe kan ik content zichtbaar maken per keuze?

Ook moet de content weer verwijderd worden als men een andere keuze maakt, niet dat je straks 4 formulieren onder elkaar hebt. Alles moet seperaat aangevraagd worden.

Wij werken overigens met Office 2010.
Alvast bedankt!
Henk Verschoor
2014-03-05 16:34:12 UTC
Dit is volgens mij niet mogelijk. Wil je echt dit soort dingen gaan doen, kun je beter acces gaan gebruiken. Dat is hier ook voor bedoeld.