Verder
Nicolette
2014-06-30 14:50:52 UTC
Ik heb een formulier met invulvelden gemaakt voor NAW gegevens, datum en aanhef van een brief. Nu wil een soort "stop" ingeven na het laatste veld zodat de invuller zich daarna kan uitleven op de inhoud van zijn brief.
Als je nu het formulier invult en je bent bij het laatste veld, begin je weer bij het eerste veld.
Hoe doe ik dat? Ik werk met Word 2010.

Alvast bedankt!

Nicolette
BugHunter
2014-06-30 14:58:23 UTC
Post by Nicolette
[...]
Van de brief zelf ook een veld maken?
--
Bye, BugHunter.
-
27mc: http://27mc.woelmuis.nl
]-[oRus
2014-07-01 06:07:02 UTC
Post by Nicolette
[...]
Je moet je briefmodel indelen in secties (invoegen sectie-einde) en dan
in het beveiligingsscherm aangeven welke secties moeten worden
geblokkeerd (de eerste dus).
Als je dan de velden invult, kom je uiteindelijk in de 'vrije' sectie
waar je gewoon tekst kan invoeren. Eventueel kan je ook weer eindigen
met een geblokkeerde sectie.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus