woorden in spiegelbeeld zetten???
christine
2009-04-23 10:42:07 UTC
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
Snarf
2009-04-23 13:03:57 UTC
Post by christine
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
Veel oefenen.........

Word 2007 type je tekst in "word art" onder opmaak
zie je rechts ergens het spiegel symbooltje staan.

Maar waarschijnlijk wil je gewone tekst spiegelen
voorzover ik weet kan dat niet.

Je kunt wel in bijv. photoshop een tekst aanmaken
en die spiegelen, dit zal ook wel in paint lukken
denk ik, maar allemaal wel met een omweg.

Misschien is er wel een leuk tooltje die dit
rechtstreeks kan, zo moeilijk kan het toch niet
zijn, veel printers kunnen dit i.v.m. afdrukken op
tranfers.

grtz Frans
Dave
2009-04-23 14:29:03 UTC
christine,

Afgezien van alles wat Snarf al aanreikt: op deze site is deze vraag al een
aantal keer gesteld en beantwoord (waaronder ook de ideeën van Snarf).
Voordat je op een gebruikersgroep zoals deze een vraag stelt, zou je
eigenlijk moeten zoeken naar bijv. "spiegelschrift", "spiegelbeeld" of
"spiegel". Toch?

David
-=Vis Unita Fortior=-
2009-04-23 18:15:22 UTC
Post by christine
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
Is toch niet zo moeilijk! LOL
nevjirhcs dleeblegeips ni droow nee liw ki

6cuS roitroF atinU siV
Flip
2009-04-24 09:12:52 UTC
Hallo Christine,
Vlot gevonden met Google:
http://hobby.blogo.nl/?comments/200828-printen-in-spiegelbeeld-op-tra.html
Of wil je alleen een enkel woord in de verder nomale tekst?
Breng dan dat ene woord naar Paint en voeg het plaatje in.
Flip
Jomla
2009-04-24 17:29:25 UTC
Is er geen font die automatish alles in spiegelbeeld zet?
Pjotr
2009-04-26 10:32:44 UTC
Post by christine
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
Christine,
Kijk eens hier: http://www.acidfonts.com/freefonts/pr_mirror.htm
Pjotr
p***@gmail.com
2015-06-04 17:29:31 UTC
jade
d***@gmail.com
2015-07-04 14:07:12 UTC
Post by christine
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
kidsclub t valleike
scharwoudestraat 30
tilburg
***@valleike.nl
f***@gmail.com
2015-11-24 20:56:40 UTC
dit is een geheim boek kun jij het lezen
m***@gmail.com
2016-03-09 11:10:53 UTC
Feyenoord
f***@gmail.com
2016-03-12 14:56:26 UTC
inca
BugHunter
2016-03-13 08:10:34 UTC
Post by christine
ik wil een woord in spiegelbeeld schrijven
inca
RRRRRRAAAAAAAAARRRRRRRR
Bye, BugHunter.
m***@gmail.com