waar vind ik symbolen voor schoppen harten klaveren ruiten?
bridgefanaat
2007-02-14 13:27:15 UTC
ik zoek de symbolen van schoppen, harten, ruiten en klaveren om in te voegen
in een Word document. ik heb gezocht vooral in Windings 1,2 en 3 maar kan ze
niet vinden.
graag advies.

bridgefanaat
MChristine
bridgefanaat
bridgefanaat
bridgefanaat
j***@freinetschooldepluim.be
2019-11-11 21:30:11 UTC
Post by bridgefanaat
[...]
Wauw Hoe handig!!! Bedankt voor je reactie.

]-[oRus
2007-02-14 14:16:23 UTC
Post by bridgefanaat
[...]
Deze staan in het font Symbols!

De weergave van Alt-3,4,5,6 zijn eigenlijk geen lettertekens in de
ware betekenis. Het zijn besturingscodes (ascii 0-31) en kunnen
vreemde effecten opleveren. Deze worden wel weergegeven als teken,
maar dat geldt ook voor een alineaeinde in Word!

Zet de tekens maar eens in Word en probeer het font te veranderen....
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.westbrabantsevwg.nl