kanttekeningengebied verwijderen
Dave
2007-10-19 09:11:57 UTC
Roger,

Misschien dit? Ligt er aan wat je eigenlijk bedoelt met "kantekeningen
gebied".
Is de Werkbalk "Redigeren" ook aangezet? Zo niet, zet deze dan aan via Beeld
/ Werkbalken.
Kies voor "Uiteindelijke opmaak" en zet de werkbalk weer uit.

David
Hoe kan ik in een bestaand document het kanttekeningengebied verwijderen. Ik
heb het zelf niet aangemaakt en Help geeft geen antwoord!
m***@gmail.com
2007-10-31 20:52:17 UTC
Hoe kan ik in een bestaand document het kanttekeningengebied verwijderen. Ik
heb het zelf niet aangemaakt en Help geeft geen antwoord!
He Roger,

Ik heb hier zelf ook last van gehad en na lang zoeken gevonden hoe je
dit weg kan krijgen.
Ga naar het tabblad 'controleren' en klik vervolgens in het subvenster
'bijhouden' op 'markeringen weergeven'
Hier kun je vervolgens het vinkje voor 'aandachtspunten' weghalen en
als het goed is verdwijnt die balk dan!
Slecht dat hier niets over te vinden is

Succes!
Dave
2007-11-01 11:38:01 UTC
He ...

Had je echt anders verwacht van Word Help? Daar staat in principe alles in
wat je weten moet, alleen moet je precies weten welk sleutelwoord je moet
gebruiken om het te voorschijn te toveren.

Aangezien Roger in de afgelopen 2 weken niet heeft gereageerd, weet hij OF
niet hoe hij zijn eigen post terug moet vinden, OF weet hij niets over
fatsoen (even laten weten of je probleem is opgelost of niet). De kans is dus
groot dat jouw post/antwoord/oplossing voor niets is geweest. Ik heb met
bovenstaande geen probleem, weet eigenlijk nog altijd niet wat
"Kantekeningengebied" nou eigenlijk is. Misschien is het zelfs iets wat
alleen in Word 2007 verschijnt en dat ik het daarom niet ken?

David
Succes!
t***@ictsteunpunt.be
2007-12-04 18:58:03 UTC
Post by m***@gmail.com
[...]
Succes!- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Merci Roger,

ik heb ook efkens gevloekt om het weg te krijgen en gelukkig vond ik
deze post.
Zo blijkt toch maar weer dat de help-functies toch nog niet optimaal
zijn. Ik vraag me dan ook af op welk woord je dan eigenlijk moet
zoeken.

Groeten en merci,

Tom
2***@gmail.com
Super! !! Erg bedankt
m***@gmail.com
Succes!
c***@gmail.com
2014-01-26 18:02:22 UTC
Post by m***@gmail.com
[...]
Dank voor deze tip, zocht met kleurenblind waar het vandaan kwam!
Carla
p***@hotmail.com
2015-11-02 13:44:48 UTC
Oh bedankt!
Hoe komt het dat dit plots, in het midden van mijn tekst, aanschiet?
m***@gmail.com
Ontzettend bedankt ik heb echt super lang hier naar gezocht! dit heeft me enorm geholpen!
a***@gmail.com
HELD!!! Mijn scriptie had dit ook!! Ik ben nu echt weer heel erg blij!!!
e***@gmail.com
2012-09-26 20:21:06 UTC
Super ik kwam er zelf ook niet uit hoe ik die balk weg kreeg!

Mvg,

Eric-Jan
w***@gmail.com
2012-10-03 09:08:20 UTC
Probleem komt ook voor in Word2010.
Onder Controleren bij Markeringen weergeven de optie Aantekeningen uitvinken.
Ook bij Controleren Bijhouden zorgen Origineel of Definitief wordt getoond ipv Markeringen weergeven.
Groet,
Walter
t***@gmail.com
2014-11-19 12:57:56 UTC
venster 'Controleren' > subvenster 'bijhouden' > boven markeringen weergeven zetten naar 'orgineel'
s***@gmail.com
2015-07-05 12:29:58 UTC
Post by t***@gmail.com
venster 'Controleren' > subvenster 'bijhouden' > boven markeringen weergeven zetten naar 'orgineel'
Wow Tasja, Geniaal deze aanvulling op bovenstaande!!
Het is en blijft dus een actueel probleem waarbij je bijna gestudeerd moet hebben om van dit kanttekeningenvenster af te komen.

Echt iets voor microsoft. Het vlak zelf de naam kanttekeningenvenster geven, maar dan niks tonen als je er in de help op zoekt!!

Tasja, bedankt voor je post!!

Shirley
k***@gmail.com
2018-05-28 19:57:21 UTC
Post by t***@gmail.com
venster 'Controleren' > subvenster 'bijhouden' > boven markeringen weergeven zetten naar 'orgineel'
JIPPIE! bedankt!

d***@lordganesha.be
Niets is voor niets, ik heb jouw oplossing net gegoogled omdat ik hetzelfde probleem had en voila ! dankjewel !! :-)
a***@student.rug.nl
Heel erg bedankt!!
e***@gmail.com
2016-11-06 17:31:34 UTC
Post by Dave
[...]
Heel erg bedankt voor deze post. Ik kwam er zelf echt niet meer uit.