Afbeelding en object zijn niet zichtbaar
ebcosa
2010-03-08 10:58:01 UTC
Mijn ingevoegde afbeelding en object zijn niet zichtbaar in word 2007. Ze
zijn wel zichtbaar in de afdrukweergave.
Afbeelding is wel te bewerken (met rechtermuis) om grootte e.d. aan te
passen, het object is zelfs niet aan te klikken om te bewerken. Ik heb van
alles geprobeerd aan te vinken, maar kan het niet vinden. Please help.
ebcosa
2010-03-08 14:54:02 UTC
Beste mensen,
Ik ben zelf nog even door al jullie vragen en antwoorden gelopen en heb op
08-02-2010 de vraag gevonden (foto niet zichbaar) waarbij ik het antwoord heb
uitgeprobeerd. En ja hoor, door in Opties voor Word - geavanceerd - bij
documentinhoudweergeven het derde regeltje uit te vinken werkt alles weer
zoals ik wens. Nu ineens kan ik ook weer het object bewerken. Raar maar
waar, maar ik ben blij.
NB, ik heb werkelijk 2 dagen allerlei dacht ik toch redelijke zaken aan- en
uitgevinkt, maar deze dus blijkbaar niet (zou ik rederlijkerwijs ook niet
opkomen).
Dank voor al eventueel gezoek.
p***@gmail.com
2014-04-30 13:24:40 UTC
Post by ebcosa
[...]
Dank aan deze post en 'ebcosa'! Dankzij de beschrijving en - toch nog - veel gezoek kon ik eindelijk plaatjes zien én afdrukken!
Welbelachelijk - deze Word-instelling - wie verzint zoiets?

M.vr. gr. Peter K, Baarland