deelteken
Tine
2003-11-05 20:01:16 UTC
Wanneer ik een woord met deelteken wil typen, krijg ik steeds eerst de letter en daarna twee keer een deelteken (vb ski¨¨en). Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Marco
2003-11-05 21:47:12 UTC
In news:B3C355DE-F1D9-42B6-8B45-***@microsoft.com,
Tine <***@hotmail.com> schreef:
| Wanneer ik een woord met deelteken wil typen, krijg ik steeds eerst de
| letter en daarna twee keer een deelteken (vb skiššen). Weet iemand hoe ik
| dit probleem kan oplossen?

Ga naar Configuratiescherm - Landinstellingen
Tabblad Talen: kies Details.
Standaardinvoertaal: Nederlands(Nederland)-Verenigde Staten (internationaal)
Toepassen

Nu kun je de combinaties maken zoals je vroeg.
--
Marco

***@hotmail.com
f***@gafe.ichthusbos.nl
2020-05-12 06:58:17 UTC
Hoe kan je een deelteken typen kan iemand mij helpen A.U.B