hoe kan ik grotere letters uitprinten?in word met 200% vergroot
probleem met groter uir printen
2006-05-29 17:15:02 UTC
graag wil ik weten hoe ik in word 2003 letters groter kan uitprinten, ik heb
nl. een advertentie en die in word met 200% vergroot maar als ik wil printen
komen de kleine letters er op dus is mijn vraag wat moet ik doen om die grote
letters op papier te krijgen via de printer, hopelijk begrijpt U mijn vraag
en zie het antwoord dan ook snel tegemoed, vriendelijke groet Thea Kleine.
]-[oRus
2006-05-29 17:59:01 UTC
Post by probleem met groter uir printen
[...]
Het vergroten op het scherm heeft geen invloed op de afdruk. Vergeet
die weg dus.

Als die advertentie een afbeelding is, kan je die afbeelding vergoten.
Anders zal je de lettergrootte van elke regel moeten aanpassen.

Ander alternatief is groot weergeven en dan eens schermafdruk maken.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.westbrabantsevwg.nl
Cooz
2006-05-30 11:53:01 UTC
Dag Thea,

Veel printers hebben de mogelijkheid om groter of juist kleiner af te
drukken. Kijk hiervoor in de printerdriver: Bestand | Afdrukken... |
Eigenschappen.
Het dialoogkader dat je nu krijgt, verschilt per printer, dus daar kan ik
weinig over zeggen - wellicht dat je hier de mogelijkheid vindt om op 200%
grootte af te drukken.
Het document wordt dan over meerdere A4tjes verdeeld.

Succes,
Cooz
--
PS: Werkt deze oplossing voor jou en log je in via de Microsoft site, klik
dan svp even op Yes bij "Did this post answer the question?". Bedankt.
Dave
2006-05-30 19:25:02 UTC
Of gewoon met CTRL a alles selecteren en daarna rechts van de naam van het
lettertype een grotere lettergrootte selecteren.

Je kunt Word ook instellen zodat er op de pictogrammenbalk een Een punt
groter en een Een punt kleiner knopje komt, Dat is reuze handig om dergelijke
dingen precies zo groot te maken als je zelf wilt. Maar dat is best wel
ingewikkeld, gezien het feit dat je niet goed overweg kunt met Word.

Probeer het eerst zo, of door telkens 1 alinea te selecteren en de
lettergrootte te veranderen.

David
s***@gmail.com