Zwarte streep weg?
Verona
2009-10-20 15:49:04 UTC
In mijn scriptie heb ik als opmaak een zwarte lange streep gemaakt voor onder
figuren, door een aantal streepjes achter elkaar te maken (-) en enter te
geven. Nu heb ik er 2 te veel, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid meer
weg! Kan iemand me helpen?
:)
Dave
2009-10-20 22:01:01 UTC
Verona

Die zwarte streep is eigenlijk een border of rand. Door de regel te
selecteren waar die streep in (eigenlijk onderaan) staat en te kiezen voor
Tabellen en Randen (een knop op de Werkbalk "Opmaak") kun je kiezen voor het
knopje "geen randen" en dan verdwijnt de streep. In jouw geval kun je beide
regels selecteren om het in 1x te doen.

David
:)
Martin
:)
l***@gmail.com
2013-01-02 15:30:28 UTC
Post by Verona
[...]
Ik heb ctrl+Q geprobeerd, maar bij mij komt er nu een extra streep!