"aan de slag" verwijderen
Sjoerd
2004-09-01 10:58:54 UTC
Misschien een stomme vraag, maar ik heb me rotgezocht en kan het nergens
vinden:

Hoe zorg ik er voor dat niet elke keer als word (office 2003) opstart ik die
balk rechts met 'aan de slag' te zien krijg ?

dank voor iedere suggestie !
Ecoli
2004-09-01 11:50:13 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Extra - Opties - bij onderdeel 'Weergave' : uitvinken van 'taakvenster
starten'.

dat zou het moeten doen
Sjoerd
2004-09-01 12:36:32 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Dit was nou precies het antwoord waar ik naar op zoek was !

mijn dank is groot
b***@gmail.com
2017-07-13 09:04:27 UTC
Post by Sjoerd
[...]