Google Docs witruimte tussen pagina's weergeven
Add Reply
s***@gmail.com
2020-03-12 16:33:29 UTC
Ik heb per ongeluk de witruimte tussen de pagina's in mijn Google Docs document verborgen, door te dubbelklikken tussen twee pagina's. Bij de normale Word werkt het zo dat je dan nogmaals kunt dubbelklikken tussen de pagina's om de witruimte terug te krijgen, maar in Google Docs werkt het kennelijk niet zo. Wanneer ik mijn cursor op de lijn tussen twee pagina's houd, krijg ik niet meer de optie om te 'dubbelklikken om witruimte tussen pagina's te weergeven'. Weet iemand hoe ik deze witruimte alsnog terug kan krijgen?
florien bins
2020-12-01 13:03:14 UTC
Hoi, heb je hier al antwoord op gekregen? ik heb dit namelijk ook en weet ook niet hoe ik het terug kan doen.
Rink
2020-12-02 15:43:18 UTC
Post by florien bins
Post by s***@gmail.com
[...]
Google Docs ken ik niet
(wil ik ook niet, Google slaat alles van je op en gebruikt het alsof het
van hun is).

In Word helpt misschien:
- Esc
of
- rechtermuisknop (komt er dan een keuzemenu?)
of
- dubbelklikken op één van de balken

Zoals gezegd: ik weet het niet.
Je zult moeten experimenteren.

Succes!
Rink
florien bins
2020-12-03 16:51:53 UTC
Post by Rink
Post by florien bins
Post by s***@gmail.com
[...]
Hoi Rink, bedankt voor je antwoord.
Ik heb alleen zelf overal al gezocht naar hoe ik dit kan oplossen, maar kan niks vinden. Vandaar dat ik het hier probeer.
Want wat in Word wel werkt, werkt niet in google docs.....
Groetjes
Daisy Bongers
2021-03-26 10:25:13 UTC
Post by florien bins
Post by Rink
Post by florien bins
Post by s***@gmail.com
[...]
Voor wie nog zoekende is naar het antwoord. Zojuist de oplossing gevonden. Als je op weergeven drukt staat er bovenaan "afdrukopmaak", als je hier op klikt zullen de pagina's weer los van elkaar komen te staan. :)

Groetjes Daisy.