Hoe maak ik een geruit blad in word
wilveradsl
2005-09-07 00:15:42 UTC
Ik heb geruite achtergrond met ruitjes van 5x5 mm nodig in mijn word-pagina's
. Hoe maak ik die aan ?
Dodo
2005-09-07 06:39:21 UTC
Post by wilveradsl
Ik heb geruite achtergrond met ruitjes van 5x5 mm nodig in mijn
word-pagina's . Hoe maak ik die aan ?
Tabel invoegen, aantal rijen en kolommen opgeven, alleen randen aan (alle
andere vinkjes weg), raster 1

Daarna in de eigenschappen de rij en kolom op 0,5 cm zetten
--
It is I, DeauDeau
(Free after monsieur Leclerc in 'Allo, 'allo)
]-[oRus
2005-09-07 06:53:54 UTC
Post by wilveradsl
Ik heb geruite achtergrond met ruitjes van 5x5 mm nodig in mijn
word-pagina's . Hoe maak ik die aan ?
Werkbalk tekenen - Tekenen - Achtergrond - Raster
Hier kan je de indelinge van het raster aanpassen.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
Dodo
2005-09-07 09:56:38 UTC
Post by ]-[oRus
Post by wilveradsl
Ik heb geruite achtergrond met ruitjes van 5x5 mm nodig in mijn
word-pagina's . Hoe maak ik die aan ?
Werkbalk tekenen - Tekenen - Achtergrond - Raster
Hier kan je de indelinge van het raster aanpassen.
He, da's een goeie!

Wat Word allemaal niet kan. ;-)))
Dodo
2005-09-07 10:44:13 UTC
Post by ]-[oRus
Post by wilveradsl
Ik heb geruite achtergrond met ruitjes van 5x5 mm nodig in mijn
word-pagina's . Hoe maak ik die aan ?
Werkbalk tekenen - Tekenen - Achtergrond - Raster
Hier kan je de indelinge van het raster aanpassen.
Heb je methode ook nog even uitgeprobeerd, maar dat raster wordt niet
geprint. Of is daar ook nog iets op te vinden?
]-[oRus
2005-09-07 12:59:10 UTC
Post by Dodo
Post by ]-[oRus
Post by wilveradsl
[...]
Heb uit de oorspronkelijk vraag niet begrepen dat het raster ook
geprint moet worden. Het is inderdaad alleen bedoeld als 'guider' voor
tekenwerk.
Voor als het raster geprint moet worden, gaf je zelf de oplossing....
Dodo
2005-09-07 14:29:06 UTC
Post by ]-[oRus
Post by Dodo
Post by ]-[oRus
Post by wilveradsl
[...]
Ik ook niet; het was maar een door mijzelf bedachte mogelijkheid.
Post by ]-[oRus
Het is inderdaad alleen bedoeld als 'guider' voor
tekenwerk.
En dat heb ik weer erbij geleerd.