print screen geeft te kleine afbeeldingen
Marieke
2009-05-18 05:59:00 UTC
Wanneer ik een tekst wil kopieren met Print Screen worden de kopie erg klein.
Hoe krijg ik de tekst op ware grootte?
]-[oRus
2009-05-18 07:11:17 UTC
Post by Marieke
Wanneer ik een tekst wil kopieren met Print Screen worden de kopie
erg klein. Hoe krijg ik de tekst op ware grootte?
Een PrtScrn maakt een 1 op 1 kopie van het scherm. Daar zal het
problem niet zitten.
Wat je niet aangeeft is: wat doe je met de kopie? Een PrtScrn kan je
alleen gebruiken als je de kopie plakt in een ander programma, hetzij
een beeldbewerkingsprogramma ala Paint, of een programma dat
afbeeldingen accepteert ala Word.
Een programma als Word b.v. verkleint een afbeelding tot het formaat
van de pagina breedte. Een (totale?) schermafdruk wordt dan inderdaad
vrij klein weergegeven.....
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl
i***@movietrader.nl
2015-09-17 09:41:21 UTC
Post by Marieke
Wanneer ik een tekst wil kopieren met Print Screen worden de kopie erg klein.
Hoe krijg ik de tekst op ware grootte?
Ik zet het altijd in een mail en dat werkte altijd prima...
Nu geeft hij het superklein weer??