word 2007 vinkje
Teunus
2008-01-27 09:50:43 UTC
Hoi allenmaal,
hoe kan ik in word 2007 een vierkantje met een vinkje toepassen ?
Dus dat je het met een kruisje kan aanvinken.

Groetjes
Luc
2008-01-27 10:30:12 UTC
Teunus,
Bedoel je het aankruisvakje dat je via de werkbalk Formulieren kon
inbrengen?
Kan je terugvinden op het tabblad ontwikkelaars (te activeren via
Office-knop - Opties voor Word - onder populair vinkje zetten bij Tabblad
ontwikkelaars weergeven op het lint), groep besturingselementen, knop
Oudere hulpprogramma's - onder oude formulieren.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
Groetjes
Huib
2008-01-31 11:12:20 UTC
Hallo Luc
Daar juist verkeerd gepost.
Heel nuttige info, ik zal je maar bedanken in de naam van de aanvrager.
Groeten
Huib
Groetjes
n***@avans.nl
2014-01-21 12:38:59 UTC
Hier heb ik ook een vraagje op als dat kan. Ik wil graag de hokjes kunnen aa vinken en de tekst bewerken. Dit moet toch tegelijkertijd kunnen, niet dat ik het van het slotje afhaal en der weer op zet.
]-[oRus
2014-01-23 07:56:15 UTC
Post by n***@avans.nl
[...]
Dan moet je het vinkje en de te bewerken tekst in verschillende secties
zetten en de tekstsectie vrij maken voor bewerking bij het beveiligen.
Je kan de tekst (als die niet al te lang is) ook opnemen in een
formuliervak waarmee het automatisch bewerkbaar wordt.
--
Vriendelijke groeten,

]-[oRus