hoe verwijder ik een document totaal
jbkroes
2009-12-28 08:43:01 UTC
hoe verwijder ik een document in word 2003 totaal?
Luc
2009-12-28 11:54:21 UTC
jbkroes,
Via Bestand - openen of Bestand opslaan - in het dialoogvenster naar de map
navigeren waar het document zich bevindt, er met de rechtermuisknop op
klikken en verwijderen.
Of in Windows verkenner navigeren naar het te verwijderen bestand,
selecteren en delete drukken.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
r***@gmail.com
2012-10-24 20:30:54 UTC
Ernie
2012-10-25 06:33:25 UTC
Eerst verwijderen en dan je prullenbak legen.
_JeWe_
2013-01-20 13:36:34 UTC
Of gewoon SHIFT+DEL gebruiken dan passeert het document de prullenbak. Hoef je niet nog een keer naar deze locatie om het bestand te verwijderen. Let wel op dat als je de delete toets van je numerieke toetsenbord gebruikt je eerst NUM LOCK moet uitschakelen voordat het werkt. Zie ook: http://support.microsoft.com/kb/132579/en-us?fr=1
Ano
2013-01-20 13:51:49 UTC
Post by _JeWe_
Post by Ernie
Post by jbkroes
[...]
Maar met een 'undelete' programmaatje kun je het wel weer terughalen als het
nog niet overschreven is.
"Totaal verwijderen" in de zin van dat er nullen worden geschreven op de
plaats waar het document was opgeslagen? Ik weet niet of daar programma's
voor zijn zonder dat je hele schijf wordt leeggemaakt.