Hoe verwijder ik "compatibiliteitsmodus" op een bestand
Hester
2008-07-29 20:31:06 UTC
Ik heb een bestand gekregen van iemand in "copatibiliteitsmodus" maar nu kan
ik het niet aanpassen aan mijn eigen wensen. Hoe verwijder ik deze modus en
maak ik er een gewoon bestand van dat ik kan bewerken?
MarcoS
2008-07-30 04:39:39 UTC
Post by Hester
Ik heb een bestand gekregen van iemand in "copatibiliteitsmodus" maar nu kan
ik het niet aanpassen aan mijn eigen wensen. Hoe verwijder ik deze modus en
maak ik er een gewoon bestand van dat ik kan bewerken?
Je hebt waarschijnlijk Word2007 en het bestand is gemaakt met Word2003
of eerder (*.doc). Opslaan als Word2007 bestand (.docx)zal de
comptabiliteitsmodus opheffen.
MVrGr,
Marco
Luc
2008-07-30 08:05:53 UTC
Hester,
Wat Marco zei maar ook, klik op de Office-knop en kies Converteren. Een
waarschuwingsbericht zal verschijnen, klik OK en het document staat in het
nieuwste formaat.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
Hester
2008-07-31 03:27:00 UTC
Ok nu heb ik het in 2007, maar ik kan er nog steeds niks mee, is het
beveiligd? Kan dat eraf? Op een bepaalde manier opgeslagen? Ik kan alleen
data invullen in bepaalde vakken... maar ik kan niet kopieren of de tabel
aanpassen...
Enige ideeen?
Bedankt trouwens voor de snelle reactie...
Luc
2008-07-31 07:13:01 UTC
Hester,
Kan beveiligd zijn, kijk eens op het tabblad Controleren, laatste knop
Document beveiligen klik erop, bovenaan opmaak en bewerking beperken. Het
taakvenster Opmaak en bewerking beperken verschijnt. Kijk bij punt 2
bewerkingsbeperkingen.
Een tweede mogelijkheid is dat het een beveiligd formulier is. Als dat zo is
zullen de vakken waar je het over hebt waarschijnlijk grijs gearceerd zijn.
Ook hier naar het tabblad Controleren gaan en de knop Document beveiligen
gebruiken. Als het een formulier is zal je onderaan het taakvenster kunnen
kiezen voor beveiliging stoppen.
--
Luc Sanders
MVP - PowerPoint
l***@gmail.com
2013-06-14 16:17:28 UTC
Hallo,
Ik had ook een compatibiliteitsmodus en dit was omdat mijn proefversie van Word was afgelopen. Dit is ook een mogelijkheid dat u niet verder kunt.
Doei
Poecilia
2013-06-14 18:49:18 UTC
Rechtermuisknop boven het programma-eigenschappen-compatibiliteit
j***@gmail.com
2014-05-21 17:07:48 UTC
m***@gmail.com
2014-07-30 10:10:48 UTC
ik moet voor school opdrachten doen en ik ben begonnen met een opdracht maar word die geeft aan dat het in de compatiliteitsmodus hoe kan ik dat om zetten naar bewerken?